Heel indrukwekkend/overweldigend enz. - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu Heel indrukwekkend/overweldigend enz. - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu

Heel indrukwekkend/overweldigend enz.

Door: Rieky&Teun

Blijf op de hoogte en volg Rieky & Teun/Theo

18 Juni 2017 | Nederland, Voorburg

Het westelijk deel van de USA heeft grote indruk op ons gemaakt. We hadden er veel over gelezen. Maar in werkelijkheid is het allemaal veel mooier en grootser. We zullen ook wel meerdere malen het woord overweldigend en indrukwekkend hebben gebruikt in onze verhalen. Die woorden blijven zeker overeind. Wij zijn niet zo van de grote steden. Vandaar dat wij Los Angels en Las Vegas nauwelijks hebben gezien/bekeken. Dat gold niet voor San Francisco. Daar hebben we ons prima vermaakt. Onze voorkeur ging echter uit naar de prachtige natuur!! Dat we daarvoor behoorlijk wat kilometers hebben gemaakt, was een absolute noodzaak, maar het was het ook waard. Toch zouden wij een volgende keer het iets anders doen. Rustiger aan, wat langer op een bepaalde plaats blijven. Nu hebben we in totaal 6400 km gereden in 4 weken. We kijken op deze vakantie met veel plezier terug en zijn nu aan het nagenieten met het bekijken van al onze foto's. Inmiddels staan er al de nodige bij onze verhalen.
We willen iedereen bedanken voor de leuke/spontane reacties en het meebeleven van onze avonturen.

Liefs en groeten van Rieky&Teun.

• 18 Juni 2017 - 21:14

Michiel En Jorine:

Hoi Riek en Theo,
    Ik denk een mooie reflectie op een indrukwekkende reis. Leuk Ok nu ook de foto's bij de verhalen te hebben.
    Liefs Jorine en (Mi)Chiel

• 18 Juni 2017 - 23:34

Riet:

Dank voor al jullie moeite om ons te laten meebeleven!
    De foto's ga ik op mijn gemak bekijken. Lieve groeten, Riet

• 19 Juni 2017 - 07:12

Wilma:

Welkom thuis Rieky en Theo. Schitterende reis gemaakt zeg!
    Nu lekker nagenieten bijnde foto's en filmpjes.
    Bedankt voor de mooie verhalen.
    Wij waren weer zo even terug op een aantal schitterende plekken

• 24 Juni 2017 - 12:32

Gerda:

Zoooww ben helemaal bij nu -:) wat n prachtige reis! Prachtige foto's, leuk om gelezen te hebben! Daar kunnen jullie ff op teren. Groetjes Gerrit