LA verkeersgekte!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu LA verkeersgekte!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu

LA verkeersgekte!!

Door: Teun&Rieky

Blijf op de hoogte en volg Rieky & Teun/Theo

15 Juni 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

14 juni:
De middag en avond op Balboa RV park (dat inmiddels Hollywood RV Park heet) geluierd, omdat we geen moed/zin meer hadden om het drukke LA in te gaan. Rieky was na enige tijd begonnen met het "toonbaar maken" van de camper en het inpakken van de koffers. Daarna nog een visje op de bbq met wat verse salade en het laatste glaasje wijn. Daarna douchen en slapen.
15 juni:
Vanmorgen op tijd eruit en richting Best Time RV om de camper in te leveren. In alle rust reden we de weg op, maar eenmaal op de snelweg stonden we in een file, die bijna tot aan de camperverhuurder doorliep (enigszins overdreven...). Ruim voor de deadline (11.00 a.m.) reden we het terrein op om 10.55 uur. Scherp getimed dus. We hadden over 48 km bijna 3 uur gedaan!!
Geen problemen bij het inleveren. Uiteindelijk bleken we nagenoeg 4000 miles gereden (zo'n 6400 km.). Omdat we een pakket van 2000 miles hadden, nog wat bijbetaald en daarna richting LAX per uber taxi. Lekker voor Teun om eens naast iemand te zitten, die aan het stuur zat. Omstreeks 12.45 uur op LAX en ingecheckt, wat snel en soepel verliep. Aanzienlijk minder streng dan toen wij de USA in kwamen.
We zijn klaar voor de terugvlucht. Morgen volgt de apotheose: de samenvatting van onze prachtige en ook inspannende reis.

• 16 Juni 2017 - 09:52

Jorine:

Live een berichtje vanuit Mallorca. Een lange rit dus door de file.. ik wens jullie een hele goede, veilige reis terug en geniet na van al jullie belevenissen. Tot snel! Liefs Jorine

• 16 Juni 2017 - 19:26

Marjan:

Lieverds , een heel goeie terug reis en ik hoop jullie snel te zien !!!
    Liefs ... Marjan

Rieky & Teun/Theo

Op 18 januari 2011 vertrekken we (Riek & ik) naar de andere kant van de wereld om zes weken (!!)vakantie te houden in Nieuw-Zeeland. We gaan proberen iedereen te laten mee genieten van onze avonturen in Kiwi-country.

Actief sinds 12 Jan. 2011