Death Valley - Reisverslag uit Weldon, Verenigde Staten van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Weldon, Verenigde Staten van Rieky & Teun/Theo Dykhuizen - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: Rieky&Teun

Blijf op de hoogte en volg Rieky & Teun/Theo

05 Juni 2017 | Verenigde Staten, Weldon

4 juni:
Deze dag zijn wij vroeg (07.00 uur) uit Las Vegas vertrokken om de drukte voor te zijn. Dat vroege tijdstip was een goede zet, want het was nog redelijk rustig. Wat het einddoel van de dag was, wisten we nog niet. De route leidde door Death Valley. Via allerlei toeristische routes daar aangekomen. Zo'n bizar landschap hadden we nog niet eerder gezien, enorme vlaktes en in de verte alleen wazige beelden door de hitte. Op een gegeven moment hebben we een nieuw aangelegde route gereden, de zgn. Artist Drive. De weg was smal en bochtig en liep eigenlijk parallel met de hoofdweg, maar met heel mooi uitzicht op de bergen van Death Valley. Het was hier 48 graden (wat later bleek bijhet Visitor Center) en een keiharde wind. Als je uit de camper ging om foto's te maken duurde dat kort, het was niet om uit te houden om langer buiten te zijn. Het was dus ook geen optie om hier te overnachten. Weer verder doorgereden en een prima camping gevonden in de buurt van Weldon vlak bij Lake Isabella. Het was een pittige dag, met name door de afstand die we hebben afgelegd: ruim 500 km!
Vandaag door richting Yosemite NP.

• 05 Juni 2017 - 19:57

Rob:

Dat is idd niet te harden met 48 graden.. gelukkig hoefde
    je niet te tanken want dat is ook niet te betalen daar!
    Hen je al een gegrilde kip bij de Walmart gehaald? Kun je 2 dagen van eten haha
    En vergeet dan ook niet een pecan pie

• 05 Juni 2017 - 23:17

Aadje:

Goed bezig ! Geniet er van en maak mooie foto's !
    Greetz Cor en Aad

• 08 Juni 2017 - 17:23

Alan & Linda :

Naar de plaatjes gekeken !!!!!! Here grote spinnen daar!!!!! En na 10 s ochtends niet uit de auto. Moet er niet aan denken als de auto er mee stopped maar gauw daar vandaan. Zag ook nog een grote krater, Ben zo benieuwd naar Al de photos. Heb je nog een kostuum met veren gekocht in vegas leuk voor een show als we met zijn allen op vakantie gaan. Veel plezier de tijd gaat veel te snel x x x